Pracownik Biurowy + Business English + CERTFIKAT

Pracownik Biurowy
Business English
+ CERTFIKAT

Ilość godzin: 70

Cena: 577,50 zł* od osoby

Tel. 575 757 637

linguo@linguo.com.pl

* Całkowity koszt kursu 5775,00 zł – dofinansowanie PARP

Uczestnicy kursu

Grupą docelową szkolenia są pracownicy biurowi, managerowie oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami i procesami w biurze, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie Business English. Program skierowany jest również do osób odpowiedzialnych za wdrażanie polityk zrównoważonego rozwoju w organizacjach. Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych, które chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie obsługi zagranicznych klientów.

 

Oczekiwane rezultaty

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi biura i kontakcie z klientami zagranicznymi oraz obród dokumentami w języku angielskim.

Program kursu:

  1. Zagadnienia prawne związane z pracą na stanowisku pracownika biurowego
  • Elementy prawa administracyjnego, w tym zasady postępowania administracyjnego
  • Kodeks pracy
  • Ochrona danych osobowych i poufność informacji
  • Zasady etyki zawodowej w pracy biurowej
  1. Organizacja pracy biura
  • Planowanie i organizacja pracy w biurze
  • Zarządzanie dokumentacją również zagraniczną
  • Techniki radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
  • Podstawy zarządzania czasem
  • Procesy informacyjno – decyzyjne
  • Zasady współpracy z zespołem
  • Obieg informacji w przedsiębiorstwie
  1. Zasady relacji interpersonalnych w środowisku pracy
  • Podstawy skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Pokonywanie barier komunikacyjnych
  • Techniki aktywnego słuchania, wyrażania i przyjmowania krytyki
  • Podstawy negocjacji
  1. Profesjonalna obsługa klienta – Business English
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań rynku
  • Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji
  • Asertywność w kontakcie z klientem
  • Rozwiązywanie problemów i pokonywanie zastrzeżeń
  • Przeprowadzanie negocjacji oraz swobodnej komunikacji w języku angielskim
  • Wykorzystanie języka angielskiego w kontakcie z klientami
  1. Czynności biurowe
  • Organizacja obiegu pism – system kancelaryjny również w języku obcym
  • Redagowanie pism, sprawozdań, raportów, protokołów, notatek również w języku obcym
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji również w języku obcym
  • Korespondencja handlowa (zapytania ofertowe, zamówienia, zawiadomienia, dokumentacje związane ze sprzedażą, reklamacje) również w języku obcym
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Zasady przechowywania dokumentacji, ochrona danych osobowych
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  1. Podsumowanie i egzamin|
  • Podsumowanie zdobytej wiedzy i umiejętności.

 

Uczestnik  po ukończeniu kursu otrzymuje

  1. Zaświadczenie ukończenia kursu przez Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego   działająca na podstawie art.117 ust 1a pkt. 5 ustawy 14 grudnia 2016r – Prawo Oświatowe ( Dz.U.2021.1082) realizującym kursy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 117 ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021.1082).
  2. Certyfikta VCC


Rekrutacja

 

Rekrutacja odbywa się w siedzibie Placówki przy ul. Wyszyńskiego 30 w Łomży

Od godz. 8:00 do godz. 16:00
(Od poniedziałku do piątku)

Tel. 575 757 637