Pracownik Biurowy
Business English
+ CERTFIKAT
Ilość godzin: 70
Cena: 577,50 zł* od osoby
Tel. 575 757 637
linguo@linguo.com.pl
* Całkowity koszt kursu 5775,00 zł – dofinansowanie PARP
Uczestnicy kursu
Grupą docelową szkolenia są pracownicy biurowi, managerowie oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami i procesami w biurze, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie Business English. Program skierowany jest również do osób odpowiedzialnych za wdrażanie polityk zrównoważonego rozwoju w organizacjach. Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych, które chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie obsługi zagranicznych klientów.
Oczekiwane rezultaty
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi biura i kontakcie z klientami zagranicznymi oraz obród dokumentami w języku angielskim.
Program kursu:
- Zagadnienia prawne związane z pracą na stanowisku pracownika biurowego
- Elementy prawa administracyjnego, w tym zasady postępowania administracyjnego
- Kodeks pracy
- Ochrona danych osobowych i poufność informacji
- Zasady etyki zawodowej w pracy biurowej
- Organizacja pracy biura
- Planowanie i organizacja pracy w biurze
- Zarządzanie dokumentacją również zagraniczną
- Techniki radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
- Podstawy zarządzania czasem
- Procesy informacyjno – decyzyjne
- Zasady współpracy z zespołem
- Obieg informacji w przedsiębiorstwie
- Zasady relacji interpersonalnych w środowisku pracy
- Podstawy skutecznej komunikacji interpersonalnej
- Pokonywanie barier komunikacyjnych
- Techniki aktywnego słuchania, wyrażania i przyjmowania krytyki
- Podstawy negocjacji
- Profesjonalna obsługa klienta – Business English
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami
- Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań rynku
- Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji
- Asertywność w kontakcie z klientem
- Rozwiązywanie problemów i pokonywanie zastrzeżeń
- Przeprowadzanie negocjacji oraz swobodnej komunikacji w języku angielskim
- Wykorzystanie języka angielskiego w kontakcie z klientami
- Czynności biurowe
- Organizacja obiegu pism – system kancelaryjny również w języku obcym
- Redagowanie pism, sprawozdań, raportów, protokołów, notatek również w języku obcym
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji również w języku obcym
- Korespondencja handlowa (zapytania ofertowe, zamówienia, zawiadomienia, dokumentacje związane ze sprzedażą, reklamacje) również w języku obcym
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Zasady przechowywania dokumentacji, ochrona danych osobowych
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Podsumowanie i egzamin|
- Podsumowanie zdobytej wiedzy i umiejętności.
Uczestnik po ukończeniu kursu otrzymuje
- Zaświadczenie ukończenia kursu przez Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego działająca na podstawie art.117 ust 1a pkt. 5 ustawy 14 grudnia 2016r – Prawo Oświatowe ( Dz.U.2021.1082) realizującym kursy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 117 ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021.1082).
- Certyfikta VCC
Rekrutacja
Rekrutacja odbywa się w siedzibie Placówki przy ul. Wyszyńskiego 30 w Łomży
Od godz. 8:00 do godz. 16:00
(Od poniedziałku do piątku)
Tel. 575 757 637